maanantai 7. tammikuuta 2019

RuttuPipo


2,5 vuotiaalle




Ekan kerran kokeilussa merinovilla lanka, tosi mukava oli neuloa ja pipo tuntuu miellyttävältä. Pienemmät puikot olisivat ehkä taanneet paremman käsialan. Joka tapauksessa, olen tyytyväinen lopputulokseen ja niin taisi olla pipon saajakin! :)

Lanka Novita baby merino 
Puikot nro 3










Vihdoin ja viimein sain muuten laitettua tietokoneen ja nyt voi välillä päivitellä tänne, sekä kuvata järkkärillä! Aika mahtavaa. :)
Koko viime vuosi meni neuloessa. Tuntui oikeasti, että muuta ei ole kerinnyt tekemään. Järkyttävä tuo inspiraation määrä, sitä kun on niin monta ideaa mielessä ja maailma värejä täynnä 💓 Vaikkakin neulominen on ihanaa, toivon että tänä vuonna kerkeää tekemään paljon muutakin 😅

Tein tupsun, mistä tulikin nyt todella ihanan muhkea. Näköjään kun vaan jaksaa riittävästi lankaa pyöritellä kehikkoon ja lopuksi tasoitella tupsua tarpeeksi niin siitä voi tulla melkeinpä täydellinen.
Ekan kerran tuli neulottua rusetti, aika kiva siitäkin tuli. 😊 Käytän niitä seuraavissa pipoissa, uusi jo puikoilla... (pakko tehdä itselle samanlainen kuin poitsulla. 😄)





2 kommenttia:

  1. Kiva pipo, mulla tulee tosta mieleen mehiläispesä ja vielä tuo värikin. Kaikki tämä siis hyvällä sanottuna.
    Oletko muuten tehnyt anelmaisia? Mun niin tekis niitä mieli, mutten löydä tekijää.
    Olen eka kertaa sun blogissa, liityin lukijaksi ja liitin vielä sun blogin mun lukulistalle, niin on helpompi seurata sun blogia.
    Tule sinäkin kylään mun blogiin aurinkokujalle.
    Oikein iloista vappua.

    VastaaPoista
  2. Hei! Löysin Instan kautta blogisi ja liityin lukijoihin. Tapaamisiin siis postausten äärellä. Blogini on Ruusu-unelmia ja villasukkia ja löytyy Instasta nimellä ruusu_unelmia.

    Tuo pipo on tosi kiva! Tykkään tuosta väristä. Tupsuun pitää tosiaan jaksaa kieputtaa lankaa, niin tulee muhkea tupsu.

    Hyvää toukokuun jatkoa!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)