keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Virkatut converset aikuiselle

Sain toteuttaa viime vuonna joululahjatoiveen, virkatut tennarit. Olen tehnyt tällä mallilla aiemmin nuita tossukoita. Netissä on näkynyt paljon erilaisia converseja, neulottuja ja virkattuja. Halusin kokeilla tehdä enemmän tennarin näköiset noista sukista. Googlettamalla ei löytynyt sopivaa mallia, joten aloin vain itse tekemään. Muutama päivä siihen upposikin aikaa kun piti purkaa ja virkata...

Lopputulokseen olen melko tyytyväinen, pieniä muutoksia tulee välillä tehtyä uusiin sukkapareihin.

Lankana olen käyttänyt novitan seiskaveikkaa ja koukkuja nro 3 ja 3,5. Merkeissä olevista tähdistä olen osan tehnyt novitan miamista.








Tällä hetkellä nuo vaaleansiniset ovat kesken. Virkkausinto palasi ainakin joksikin aikaa, mikä on tuntunut mukavalta.

Meidän "vauva" on oppinut nousemaan tukea vasten ylös ja ottaapa hän myös muutaman askeleen. Kaikkea pitää tehdä, mikä on kielletty. esim roskien syöminen. Olen pysynyt kiireisenä ;)


-Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)